donderdag 1 december 2011

Review catrice BCL palette Sydney

Eindelijk is hij er!
Mijn review over het bcl palette van catrice.
Okee misschien is het nu niet meer zo interessant omdat hij bijna niet meer te krijgen is,
maar ik wou er toch gewoon over schrijven omdat ik er echt heel tevreden over ben (;



Over de verpakking valt er niet zoveel te vertellen. In één woord ik vind hem prachtig (;



De inhoud doet mij denken (zoals velen) aan de Too Faced palettes
Ik vind het echt super mooi gemaakt!
Het ziet er niet budget uit.
Je hebt in dit pallete 6oogschaduws, 2 blushes en een kwastje en ten slotte nog een klein zwart oogpotloodje.



Ik vind deze oogschaduwkleuren echt prachtig!
Ik vind de Sydney en de Berlin collectie het mooist! Maar jammer genoeg hadden ze de berlin palettes niet meer.


v.l.n.r. Sydney Aquarium, Town Hall, The Rocks en Harbour Bridge


 v.l.n.r: Royal Blotanic Garden, Bondi Beach, Opera House, Taronga Zoo




Ik ben zeer tevreden over dit palette! Je kan de kleuren goed combineren met elkaar, ze blijven lang zitten (als je een goede oogschaduwbasis gebruikt) en de kleuren zijn goed gepigmenteerd!
Wat wil je nog meer? (;

Hebben jullie één van de BCL palettes?
Liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten