vrijdag 21 oktober 2011

Essence Sun Club - review


Een paar onder jullie waren nieuwsgierig hoe dit palette mij bevalde.
Dus daarom dat er vandaag een review is over de essence sun club palette.
Hij was voor men mama, maar natuurlijk mocht ik hem testen! (;


Ik heb hem in de kleur 02 Long Beach gekocht, omdat we alle twee wel van wat naturelle kleuren houden.

 Zonder flits
 met flits
 Swatches bovenste helft
Swatches onderste helft

Essence vind ik over het algemeen wel een fijn merk. Ze hebben soms echt wel goeie producten.
En ook deze oogschaduw is me goed bevallen! Als je het met een goede oogschaduwbasis gebruikt blijft hij de hele dag zitten. Tenzei het regent (; Maarja dan blijft je make-up nooit mooi zitten.

De onderste helft geeft veel meer pigment af dan de bovenste, dat vind ik wel een minpuntje.
Maar verder vind ik hem echt goed voor een budget product!

Dus zoek je nog een budget palette met naturelle kleuren? Dan kan ik jullie deze zeker aanraden! (:

Welke kleur van oogschaduw dragen jullie het liefst?
Liefs x

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi palette. Zelf heb ik niet echt een favoriete kleur oogschaduw. Ik vind naturelle en opvallend allebei heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi :) Ik heb hem ook
    Leuke blog, ik volg je ♥
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik heb hem ook sinds kort maar vind hem iets te glitterig voor deze herfst dagen.

    BeantwoordenVerwijderen