vrijdag 23 september 2011

Hema facewash gel

Eindelijk nog eens een review!
Het is echt lang geleden, maar het is lang geleden dat ik nog eens nieuwe verzorgings producten of make-up hebt gekocht.
Vandaag krijgen jullie een review van de Hema Facewash Gel voorgeschoteld! ;)

Verzorging vind ik echt héél belangrijk!
Ik verzorg mij iedere dag goed, maar de zondag heb ik mijn langste verzorgingsritueel.
Vanaf nu maakt de hema facewash daar een onderdeel van.

Ik zocht al lang een goeie buget facewash, het is gewoon fijn om je gezicht goed te reinigen.
Ik liep langs bij de Hema en ik zag deze liggen, en ik wou hem gewoon proberen.

En ik moet je zeggen, ik vind hem goed!
Ik heb hem nu 1 maand getest, en ben er tevreden over.

Hij schuimt goed, maar niet overdreven. Maar het belangrijkste, hij reinigt mijn gezicht goed en maakt het zachter zoals een babyvelletje.

Wat ook een voordeel is, je hebt niet veel gel nodig, dus kan je er lang meedoen.
De prijs weet ik niet meer, ik denk ongeveer 2 à 3 euro. Dus deze kan je zeker niet laten liggen!

Ofwel is het toeval, ofwel helpt hij bij mij tegen mijn acné. Het valt op sinds ik deze facewash gebruik mijn roodheid op men voorhoofd en men acné sterk verminderd is.
Dus als het ook nog eens helpt voor dit, is voor mij toch wel een soort van wondermiddeltje ;)

Hoe gebruik je het?

Je maakt je gezicht nat met lauwwarm water.
Daarna doe je een beetje gel op je handen die ook goed gereinigd zijn, en smeer je het met ronddraaiende bewegingen over je gezicht.
Ik laat het eventjes intrekken, en daarna spoel je het af met lauwwarm water.

Tenslotte dep je je gezicht droog. Je kan nog altijd een dagcrème op je gezicht smeren, maar ik doe het niet.
Deze facewash gel vind ik echt een aanrader.
Hij is voor alle huidtypen maar voor mij werkt hij perfect! (:


Welke facewash gel gebruiken jullie?
Liefs x

1 opmerking: